En bild säger mer än 1000 ord

Narcissist / Permalink / 1
 
Läskig bild som talar... Ligger närmare sanningen många gånger än folk vill tro. De som verkar/ser perfekt ut på ytan kan tyvärr va ett rent helvete bakom lykta dörrar... 
 
#1 - - M:

Hejsan,
Jag gråter när jag läser en dina inlägg. Känner igen.
Jag kan "checka av" mycket & det är skrämmande att den jag levde med i 16år, bara lämnade mig utan att verka berörd...när jag läst på & förstår....mycket som blir förklarat...att såklart...jag har levt med en man med narcissistisk personlighet...men inte förstått det alls. Inte vetat eller varit påläst. Jag vill inte tro, försöker hitta andra förklaringar, att han bara är en osocial skitstövel som inte respekterade mig.
Vill du, så får du gärna maila mig. Kan berätta hur mitt liv sett ut & nu ser ut, efter en relativt nyligen separation med barnens pappa.

Svar: Hej Malin.Har mailat dig
Dandeelion

Liknande inlägg

Till top