Förälskelse, hopp o insikt...

Narcissist / Permalink / 0

Förälskelse o kärlek e alltid beroende av två personer! De e lixom en delad upplevelse....  De går ta mig fan inte att va förälskad i nån som inte känner desamma.  Vi tror att vi e de eftersom känslor kan va hypnotiskt förförande... Kemin o de elektriska impulserna i hjärnan kan verkligen ställa till de. 

 

I samma ögonblick som man blir dumpad o lämnad e lixom förälskelselänken oxå bruten. Kanske inte omedelbart i våra hjärtan men flödet, energin har kopplats bort. Ja, visst fån gör de ont... fruktansvärt jävla ont... Jag tänker så här; vill jag verkligen va tillsammans me nån som inte e förälskad i mig? Som inte älskar mig fullt ut?  Jag vill ju inte innerst inne bygga nått  på distanserat hopp, orimlig o obesvarad längtan? 

 

Tänker inte  lägga de mest sårbara inom mig i händerna på nån som tittar åt ett annat håll!! Förälskelse, hopp o insikt...

Liknande inlägg

Till top