Acceptansträning...

Narcissist / Permalink / 3
Acceptera betyder definitivt inte att jag tycker de e ok... bara att jag lixom insett att de e som de e... just nu Acceptans ger så mycke mindre frustration... ilska... De e lixom lättare o framförallt lugnare att acceptera läget istället för att lägga en massa energi på nånting jag själv inte kan påverka o styra över Jag ger inte opp bara för att jag väljer att acceptera nånting o de betyder inte att jag gillar smärtsamma, kaotiska, jobbiga, kränkande upplevelser tvärtom slipper jag fnurra, älta o lägga energi o tid på nånting i onödan Jag väljer att lägga min energi på nånting positivt... nånting jag själv kan styra över o själv påverka Acceptansträning e nånting bra... de ger mig ett lugn o lindrar...
#1 - - Anonym:

Du är en fantastisk människa! En naturlig rådgivare och man älskar vända sig till dej överlag. Du är alltid förstående,ärlig ibland brutalt,lojal och varm hjärta. En sann vän för alla som behöver stöd och du finns där alltid,ger av dej själv och din tid. Ger mycket till alla alltid alla kommer före dej själv. Satt inte namn du vet jag är. Glad du vart med i mitt liv vara jag utan dej. Följ mitt råd,prata ut,allt går. Lycka till älskade vän kramar om.

Svar: Tack, du e en av två som tjatar om de :) Nja, ditt råd e helt ok men bollen ligger inte hos mig En maktbaserad, oärlig relation där jag inte respekteras funkar inte Kommer aldrig mer finna mig I att va nummer 2 o utbytbar... Vem vill ha en oansvarigt, oärlig, falsk man vid sin sida? Nån som aldrig finns där... försvinner vid första "kalsongpirret"? Inte fan försvinner jag lr e otrogen, dumpar bara för att jag skulle drabbas av "kli" Så... nej tack, här vädjas, förklaras de inge mer Va inte jag som dabbade mig!
Dandeelion

#2 - - Denice :

Hur gör du? Hur fungerar det? Snälla vill du mejla mej? Tack för du delar dina tankar känslor erfarenheter. Hjälpt mej mycket. Gud vilka insikter du get mej. Tack kram och lycka till.

Svar: Inte för att va taskig men googla... E inte "snäll" längre... finns ingen energi över till andra, speciellt inte till människor jag inte känner <3 Acceptera läget sluta älta, analysera va andra gör/gjort mot dig Låt de bära sin egen skam, sina egna misstag De ligger hos dem själva inte hos dig Rannsaka dig själv, va sann mot dig själv o dina gränser Kram
Dandeelion

#3 - - Anja:

Alla dessa motgångar och situationer tär på dig tvivla inte på att du har styrkan. Du är starkare en du tror. Vem har tagit dig enda hit? Se bakåt förstår du hur stark och modig du är. Bra beslut stå fast vid dina gränser även det är hårt. Han lämnade dig för någon på nätet eller några han har burit ut dig var gång han fått gensvar. Vore han minsta intresserad av dig var han hos dig nu. Du vet om hans spel var glad han gått vidare med nya bekantskaper. Nu dags för dig göra samma sak. Lycka till modet och styrkan finns hos dig. Kramar om <3

Liknande inlägg

Till top