Den har bitit sig fast under dan...

Narcissist / Permalink / 5

"Var nöjd me allt som livet ger o allting som DU kring dig ser... glöm bort bekymmer, sorger o besvär"

Oavsett de bekymmer jag har så vet jag att de löser sig på nått sätt även om de tar tid får de göra de De får ett liv endast om jag ger dem ett liv Allt som e trassligt o trasigt håller jag på o tråcklar ihop så gott de går o packar undan när de blir för tufft Om jag söker djupt inom mig o framförallt anledningen till att jag överhuvudtaget fastnade för... så vet jag att de e santJ ag trodde o litade på... Ibland kommer tvivlen o jag vill få ett slut på allt jag innerst inne tror på Alltid kommer de innersta tillbaka o påminner mig om va som e sant för mig Jag kan bryta ihop fast ingen bär opp mig de e tufft men de går Jag e inte perfekt o måste heller inte va de - jag e bara människa Som besitter alla de känslor som finns o begår misstag Oavsett så e jag älskad... här o nu... för den jag e... Precis som DU!
 
Älskar mina kära vänner som finns där för mig <3
#1 - - Helenadotter:

Du ej hema går ej i dag. Stana tisda vil treffa dej. Bereta alt och förklara alt. Deta blev rikti fel jag tro hanla om anat. Treffa folk de kontrol up du veta vem. Veta om vara för sort. Veta alt fel. Ej bara min sida från du treffa fel folk. Alti fel folk du ej gå du ska du hopas al bra bli. Respekt dej sjelv ej alti folk du tycka om trampa dej på. Deta folk jör til dej en gång dess folk jör alti til dej sen. Du ej hema du är nu du hema där du vara inan. Där du til baka til. Du alti pasa du är nu. Ala du tyck om det fel på du leta problem? Se dej tisda.

#2 - - Karl-Erik:

Det stod uthängd tog för givet det var ett namn med som i mitt fall. Vad var hans problem då? Kände han igen sig? I mitt fall skrev hon ut hela mitt namn OCH det var sanningar som jag inte accepterade just då. Lämnade henne skaffa en massa potentiella flickvän material låg med en del vägrade prata med hon om det här och allt annat hon försökte under någon månad med att få svar ville försöka. Jag var förbannad och sårad vägrade förstå hon. Hur hon haft det. Nu 8 månader efter är jag redo ta tag i det. Har pratat med hon och berättat precis allt om allt. Visat mejl sms till dom andra kvinnorna. Öppet ärligt sårbart tårar. Gav allt! Glömmer hon inte insett att det är hon med stort k. Kvinnan jag vill dela mitt liv vardag problem sorg glädje hemligheter med. Det gick fort blev ett par första Daten. Våga inte tro hon ville vara med mig var misstänksam betede mig som ett svin mot hon har jag insett. Att hon kom tillbaka till mig efteråt förstår jag ärligt inte nu. Det hände många gånger för mångagånger. Ni kvinnor är verkligen starka när ni vet vad ni vill. Mitt liv är just nu inte bra. Nu när jag vet vad jag själv vill och är bered att göra allt i min makt för oss. Visa vad hur mycket hon betyder för mig och varje dag har viljan visa hon det. Vet nu att jag inte vill förlora hon inser hur rätt hon var. Hon sa till mig att hon kommer att älska mig för alltid. Men att jag legat med för många innan tog tag i problemen vi skapat tillsammans. Att det skulle vara svårt få tryggheten med mig och veta om jag stannar eller går. Förstår hons tänk i det. Kommer inte bli lätt vi får arbeta på det tillsammans. Inte prata när vi bråkar lätt säga elaka saker man inte mena. Jag är nu bered ha relation och verkligen prata om hur känner uppfattar saker. Vill ha hon köpte ring bevisa det. Vet hon är rätt och hon älskar mig som jag hon. Men hon datar en annan. Är inte villig prova med mig igen. Kanske jag tog hon för givet. Mitt liv är över. Varit alkoholist och haft drog problem föll tillbaka på alkoholen. Körde mitt eget race jag gjort i snart 40 år villket inte fungerar mer. Innan denna kvinna det vart lätt bara gå. Inte tänka tillbaka. Denna gång tänker jag bara tillbaka på allt. Det jag missfattade och missförstog var mitt stora misstag. Förstår inte varför jag inte lyssnade då. Försökte. Hon visade uppskattning glädje kärlek och skämdes inte över mig tyckte jag var snygg och visade i varje bråk hon var min. Insett nu hur sårad hon vart av mig. Har aldrig vart svartsjuk på det sätt jag var med hon. Bara hon ville vara med mig det gick fort för oss båda det brukar inte vara på det viset för mig. Hon var så fin alla vis hon visade öppet hur mycket hon älskade mig. Ingen skillnad ensama eller socialt med andra. Lät själv mitt liv ta slut för en sak som ej betyda något. Tar jag mig ur drickandet? Glömmer? När jag är nykter? Berusad? Ge hon upp? Hur gör jag? Du verkar vara en klok kvinna du dömer inte visar respekt. Kanske du vill mejla mig? Har råd? Jag får prata av mig? Hjälpa varandra? Tacksam höra av dig. Detta är min historia vid snart 60 hitta mitt livs kärlek förstörde allt själv. Förstog det inte då hade hon hos mig utan nu hon har annan det kan fungera med. Krig och kärlek allt tillåtet jjag gör allt nu få tillbaka hon. Skräma mannen kanske lösning. Tacksam dina råd. Karl-Erik

#3 - - nk/c:

Ni båda blockerat mig. Du ska veta jag väntat länge ge helvete till dej. Du flyter genom livet folk gillar dej du före detta simpel alkolist halvkrimenel. Endå gillar alla jävlar dej. Du är inte fult normal. Alla bedrar idag alla! Du måste förstå min man kontrolera med dig jag sov där du seja jag gorde det. Helvete dum eller. Kam inte ringa dej mitt i natta eller. Han inte nätet mer du glömd en vecka! Han byt bild några gånger med dej han söka date nu vän. Förstår du nu det aldrig var något mer en din sida. Tack du kom konfronter mej min man undrar jag sjuk träffa sykolog. Något du borde göra. Ni såg kära ut ihopa mycket kära lyckliga. Förstår du han kvar vart sant hatt känlor för dej. Inte smart den inte inget sunt betende heller. Hatar dej alla tycker helvete bra om dej. Mig ingen samma sätt. Jag snyggare en dej endå män se dej före mej. Prata heller med dej. Ni var som barn håll hand helvete pussande bland folk. Förstå han inte han hatt i dej det upp till han. Önskar det känns för dej du och ni förtäna det. Helveten ska helveten ha

#4 - - Anonym:

Detta nya på alvar med dej han sökte date nu ven. Byt bild två gånger och ej nätet på ej facebook sist går kvart i sex. Glad för dej glad för han.

#5 - - Ing-Marie:

Karl-erik hur förbenatt dum är du? Alla ni andra som gör likadant? Ni valde själva gå. Hur länge tror ni er före detta partner väntar? Lika länge det tog för er att gå skulle jag tro! Man har stoltheten kvar och det finns många där ute. Många vars val ej skulle vara att gå för det blir jobbigt. Är ni rädda för binda er? Behöver ej leva som en person. 8 månader är lång tid en månad är lång tid och har man aktivt valt och ligga håller man sej borta av respekt! Den här bloggerskan är intressant följa skriver öppet ärligt om sitt liv. Otroligt hemska skrämmande saker som händer starka kvinnor. Lärt mej mycket och tipsat om denna blogg till behövande kvinnor och män. Hon verkar varm smart ödmjuk får en tänka till två gånger. Hon är informativ! Behövs i dagens samhälle hon tar upp aktuella ämnen. En kvinna som tror jag söker den äkta kärleken och vågar efter allt hon upplevt fortsätta. Detta är starkt! Synd hon fortsätter välja fel sorts män. Är man inte redo för ett förhållande och avslut ska man ej ha något.

Svar:
Dandeelion

Liknande inlägg

Till top