En celldelarjävul...

Narcissist / Permalink / 5
Jag försöker iaf tänka positivt, tänka att de blir bra, att beskedet e lugnt - ofarligt Att de inte e nånting kvar... Efter allt läkarfan målat opp o sagt gnager snarare ordet död i skallen mer än cancer emellanåt Va fan teoretiskt behöver de ju inte va så... Jag behöver inte ha nånting av den där celldelarjävulen kvar E så förbaskat trött oxå o vet inte om de beror på de här lr allt me Mr D E som en mental trötthet inte bara en "sovatrötthet" Känner mig helt urlakad o matt i hela kroppen de kan iofs va all medicin som ställer till de oxå Hela tillvaron e lixom opp o ner Ingenting e sig likt o klart jag har svårt att acceptera de Acceptera all den här väntan, alla spekulationer Va händer nu då? E de så illa den här gången att jag kommer behöva fortsatt behandling? Strålning, cytostatika? Lr fick de bort allt vid operationen? Tänk om celldelarjävulen hunnit skicka ut mikro metastaser? Blir de då nån form av tilläggsbehandling? Tanken me operation va att de skulle lyckas bota mig o jag vill verkligen ha tillbaka min vardag Hade ett spännande, välavlönat jobb på G på Granada o så händer de här... Har livslusten o positiviteten kvar o så illa kan de inte va eftersom jag inte fått nån kontaktsjuksköterska än Hoppas på att de fick bort allt under operation... Paniken o ångesten hinner opp mig emellanåt under de sämre stunderna speciellt när jag mår som sämst Hade gärna velat ha typ sobril i de ögonblicken Starka jag e just då oerhört svag Har insett att ensam inte (alltid) e stark o att jag nog måste tillåta mig att va just de Att vilja kanske rent av be om hjälp o ta emot hjälp när den erbjuds Att våga gråta när.jag behöver Att våga prata om de som e ångestfullt Att älta helt enkelt... Slappna av o låta mig bli omhändertagen o ompysslad... Släppa allt o bara va... De e vid såna här tillfällen man inser vilka som verkligen e ens sanna vänner, vilka som verkligen finns där Gjort en enorm sanering bland mina "vänner" Hellre få sanna, ärliga en en hel drös av sk vänner som själva bara kräver
#1 - - Jimmy:

Hör av dig kommer jag upp! Hoppas det inte är något allvarligt med dig.

#2 - - Gunilla S :

Gör mig ont om dig. Mejla mig gärna om du känner för att skriva av dig behöver älta. Styrke kramar i massor

#3 - - Ex till han.:


Mitt problem var att han inte kan släppa taget om dig! Han pratar om dig flera gånger i veckan och är ute på nätet varje kväll och lägger till dom han hittar på sin facebook och enligt han rör det sig bara om vänner och alla är dom kvinnor. Dom flesta har kommit till efter att vi ingått vårt förhållande.Jag får ofta höra hur du gör och tycker. Det känns som att han aldrig släppt taget om dig och han pratar ofta om dig under sömnen.Han har ibland sagt att han har slutat att prata med dig men sedan får jag höra att du tycker så eller har det så och då har han ändå pratat med dig Du verkar lika intresserad att dela ditt liv med honom som han är men deltar uppenbaligen ogärna i hans innan han löst era problem vilket han är medveten om. Trots att jag varit tydlig med vad jag tycker och att jag vill att vi går vidare med ett eget gemensamt liv där han prioriterar oss och hur vi vill ha det så tar han inte det på allvar. Det gick så långt att jag lämna förhållandet och gick vidare. Man kan inte leva kvar i det gamla om man är seriös med en ny relation. Ingen av mina väninnor som har börjat om med en ny man har upplevt detta.
Jag var inte svartsjuk på dig och kännde mig lite hotad av din existens. det var dig han ville leva med men visste inte hur. Jag kännde att han inte riktigt släppte in mig i sitt liv. Vi var mer som två kompisar som hade sex och det hade han med många. Tittar på hans facebook ibland och han har då hunnit med att fått många nya kvinnor som vänner där nu. Tror aldrig det vart så många någon gång innan. Han har inte så man ser han har ett förhållande då har ju inga kvinnor vela ha han som vän dom tror han är singel som ute på nätet. Hur tänker hans kvinna han har förhållandet med? Jag vet att han vill ha dig men saknar ärligheten och fram för allt modet att säga som det är till dig. Han kommer aldrig glömma dig eller släppa taget om dig helt.Han lever för hoppet att du ska glömma hans andra och vilja ha han tillbaka. Han hade kvar saker efter andra kvinnor inte från dig. Alla nummer från andra han inte fått sex av och blockerat dom på facebook för att senare ta kontakt med dom igen när det passa han. Du finns inte med där. Han skaffade lösenord på sin data för att ingen kunna se vad det var han gjorde ute på nätet. Han följer dig antar jag med sin nya facebook sida som har hans namn och är skapad under oktober. Han kallade mig ofta ditt namn. Talade ofta om vad du gillade och ville ha i sängen. Man kan inte leva med någon så. Konstig man som inte ser till att få det han vill ha mest här i värden! Saknar det modet och ändå han vill vara så manlig och tuff och farlig av sig. Hittade hit när jag googlade på Helenadotter så du vet.

Svar: Hehe... Mr D har aldrig nånsin "älskat" mig! Var bara ren o skär kåthet han kände!Va isf nånting han medvetet drog till me för att få dig dit han ville....Tror inte han vet va "älska" betyder de e ett ord han säger till vem som helst redan första gången han klottrar i deras logg/pm.När de kommer till mig e han bara intresserad av att hålla mig i sitt koppel...
Dandeelion

#4 - - Gunilla S:


Han verkar inte riktigt mogen och vuxen att ta egna beslut! En av anledningarna tror jag är att är kvar i att ha närheten med den person som han är van att ha den med. Han har inte "bytt" till någon annan, inte köpt hela konceptet. Men det känns samtidigt som att han tycker att han får göra som han vill för att du var jobbig, svarsjuk, gnällig och petig.
Han verkar inte riktigt mogen och vuxen att ta egna beslut! En av anledningarna tror jag är att är kvar i att ha närheten med den person som han är van att ha den med. Han har inte "bytt" till någon annan, inte köpt hela konceptet. Men det känns samtidigt som att han tycker att han får göra som han vill för att du var jobbig, svarsjuk, gnällig och petig. Var glad att du är av med den mannen. Han har behov av att ligga med så många han kan oavsett om singel eller inte. Vill han ligga med någon gör han det oavsett om du fanns där eller inte. Kan vara bristen på att blogg personen fick nog. Läs hur han behandla hon. Ingen vill ha en sådan person!

Svar: Så sant!!
Dandeelion

#5 - - Caroline:

Herre gud det är som att läsa om mig själv! Tycker alla ska läsa " Jag slutade älska mig själv" här. Ja hela bloggen början till slut! Vilken kvinna du är! Skriv en bok! Mejla mig gärna om du vill du underbara människa som gått igenom så mycket och fortfarande är så positiv till livet och stark. Jag har mött en sådan här man och har inte kommit upp ännu.

Liknande inlägg

Till top